Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, jako Konsument masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Koszty wysyłki poniesie w tym wypadku Kupujący.

Powołując się na Ustawę z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827). Zgodnie z art. 38, Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach gdy:

“przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”;

“przedmiotem umowy jest wykonanie usługi i została ona w pełni wykonana”.

Przypominamy również, że nie przyjmujemy i nie odbieramy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, ewentualne zdjęcia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.