Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, jako Konsument masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Koszty wysyłki poniesie w tym wypadku Kupujący.

Powołując się na Ustawę z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827). Zgodnie z art. 38, Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach gdy:

"przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”;

"przedmiotem umowy jest wykonanie usługi i została ona w pełni wykonana".

Przypominamy również, że nie przyjmujemy i nie odbieramy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, ewentualne zdjęcia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

ARCADIA Biuro z ekspozycją

ul. Okrzei 29 (II piętro)
43-190 Mikołów,
woj. śląskie
biuro@sejfy-antywlamaniowe.pl

Telefony

Tel. +48 32 793 98 25
Tel. +48 505 998 458
Tel. +48 502 045 781
Fax: +48 32 729 76 91
© F.H.U. Arcadia 2006 - 2017 | Mikołów, ul. Okrzei 29, 43-190. Wszelkie prawa zastrzeżone.